Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Зонов В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Хоробрих П. М. Предмет, об’єкт, основні завдання транспортно-залізничної експертизи [Електронний ресурс] / П. М. Хоробрих, Н. І. Глєбова, В. Д. Зонов, М. С. Корчан // Теорія та практика судової експертизи і криміналістики. - 2011. - Вип. 11. - С. 468-474. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpsek_2011_11_67
| 2. |
Зонов В. Д. Математическая модель критерия приработки цилиндропоршневой группы тепловозных дизелей при заводских обкаточных испытаниях [Електронний ресурс] / В. Д. Зонов // Двигатели внутреннего сгорания. - 2014. - № 1. - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dvs_2014_1_26
| 3. |
Зонов В. Д. Методика комплексной оценки критического состояния прецизионных поверхностей топливной аппаратуры тепловозных дизелей [Електронний ресурс] / В. Д. Зонов // Двигатели внутреннего сгорания. - 2014. - № 2. - С. 90-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dvs_2014_2_21
| 4. |
Зонов В. Д. Математичне моделювання безвідмовної роботи паливної апаратури дизелів магістральних і маневрових тепловозів [Електронний ресурс] / В. Д. Зонов, В. О. Зайцев, В. О. Матяш, Ю. А. Білоус // Залізничний транспорт України. - 2020. - № 4. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2020_4_6
| 5. |
Зонов В.Д. Методология измерения массы топлива аппаратно-программным комплексом тепловоза [Електронний ресурс] / В.Д. Зонов, В.А. Матяш, Ю.А. Белоус, Ю.В. Польников, В.Б. Левцов // Залізничний транспорт України. - 2021. - № 3. - С. 53-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2021_3_8 Розроблена методологія виміру маси палива на тепловозі апаратно-програмним комплексом з передачею інформації по GPRS-навігації в структури АТ "Укрзалізниці" в реальному часі експлуатації: маси палива витраченого дизелем тепловоза - за допомогою диференціального витратоміром палива (DFM); маси палива в паливному баку тепловоза - ультразвуковими датчиками рівня палива (DUT); маси палива при заправці в паливний бак із стаціонарного резервуару локомотивного депо і при заправці з пересувного паливоза-правника; маси палива при несанкціонованому зливі з паливної системи тепловоза. Приведені основні регламентуючі стандарти України з паливовикористання. Методологія виміру і розрахунку маси палива реалізована апаратно-програмним комплексом, що є: мікропроцесорний комплекс зі вбудованою математичною моделлю і програмним забезпеченням з інтерфейсними зв'язками, до складу якого входять диференціальний витратомір (DFM), з інтерфейсним кабелем, для виміру витрат палива дизелем тепловоза; ультразвукові датчики рівня палива (DUT), що вимірюють рівень, об'єм, масу, температуру, щільність, в'язкість палива в паливному баку тепловоза, з врахуванням добових коливань температур довкілля; ультразвукові датчики рівня (DUT), що вимірюють несанкціонований відбір палива з паливної системи.
| 6. |
Зонов В. Д. Исследование колебаний в электронной системе регулирования тепловозного дизеля на установившихся и переходных режимах [Електронний ресурс] / В. Д. Зонов, В. О. Матяш, Ю. А. Белоус, Ю. В. Польников, В. Б. Левцов // Залізничний транспорт України. - 2022. - № 1. - С. 35-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2022_1_7 Приведені результати моделювання та досліджень перехідних процесів дизеля тепловоза K6S310DR, обладнаного електронною системою автоматичного регулювання СУДМ-01 і форсунками спеціальної конструкції із стійким способом (законом) паливоподачі на усіх частотах обертання колінчастого валу і потужностях двигуна, включаючи перехідні режими. Застосування форсунок спеціальної конструкції забезпечує на перехідних режимах показник нерівномірності робочого процесу дизеля 0,7 %, при середньому максимальному тиску згорання Pz по циклах на режимі холостого ходу 4,39 МПа. При обладнанні дизеля K6S310DR штатним регулятором частоти обертання і потужності та штатними форсунками показник нерівномірності робочого процесу складає 9,2 %, при середньому максимальному тиску згорання Pz по циклах на режимі холостого ходу 3,83 МПа. Розроблена математична модель розрахунку коефіцієнта впливу перехідних процесів на витрати палива дизеля K6S310DR на перехідних режимах. Досліджений вплив кількості перехідних процесів на витрату палива дизеля K6S310DR на перехідних режимах.
|
|
|